כמה זמן טיסה מישראל לבודפשט – ולמה זה משנה?

קריאה מהנה

3:30 שעות – זה המרחק ביניכם לבין חלום ההתעשרות. אם אתם מעוניינים להשקיע בבודפשט, יש מספר כללים:

כלל 1 – לראות את הנכס לפני שקונים אותו

רבים שואלים אותנו אם אנחנו ממליצים להגיע לראות את הנכס לפני שקונים. התשובה שלנו היא כמובן שכן –

הכלל הראשון בהשקעת נדל"ן היה, וישאר תמיד – תראו את הנכס לפני שאתם קונים אותו.

בעידן הפוטושופ, הפילטר וזוויות הצילום, אנחנו יכולים להגיד בצורה ברורה שתמונה כבר לא שווה אלף מילים. טוב מראה עיניים מכל דבר אחר. עם תמונות אפשר להונות אתכם – אבל אף אחד לא יצליח למכור לכם דירה גרועה אם תבואו לראות אותה.

ותזכרו כמה זמן טיסה מישראל לבודפשט אורכת – 3.5 שעות בלבד! עם מחיר טיסה הוגן מאוד, אין ספק שעליכם לקחת חופשה קטנה במדינה המדהימה לצורך רכישת נכס.

כלל 2 – לספור את מחיר הטיסה כחלק מההשקעה

מחירי הנדל"ן היקרים בארץ גורמים לכם לפזול להשקעה בחו"ל? מעולה. אבל שימו לב לא לפזול רחוק מדי.

כאשר משקיעים במשהו – כל דבר – חשוב להכניס לחשבון התשואה כל הוצאה כלכלית הקשורה להשקעה. לכולם כבר ברור שההפרש בין מחיר קנייה לבין מחיר מכירה אינו מספיק כדי לחשב תשואה וחשוב גם לבדוק מיסוי, הוצאות עו"ד, הוצאות תיווך ועוד. אולם הוצאות ש"נראות" כמו חופשה – כמו טיסה למדינה זרה או לקיחת ימי חופש מהעבודה- לרוב אינן נראות לאנשים כמו הוצאה שחשוב לקחת בחשבון.

ההוצאות האלו קריטיות במיוחד בהשקעות קטנות יותר. לדוגמא, אם אתם משקיעים בארה"ב בדירה בעלות 250,000$ אבל נאלצים לטוס כל כמה שנים לטיפול בבירוקרטיות או ליפול בנכס בעלות של שלושת אלפים דולר (כרטיסי טיסה, מלון/איירבנב, נסיעות, בילויים) + אובדן של שבוע עבודה, בסוף יתברר שהתשואה השנתית נחתכת בחצי ע"י הטיסות האלה.

לעומת זאת, כאשר משקיעים במיקום גיאוגרפי שאפשר להגיע אליו בשעות בודדות בלי עלויות כרטיס גבוהות למשל הונגריה – ההוצאות נחתכות בצורה משמעותית וההשקעה עצמה נהיית משתלמת יותר.

לוגו Buy2rent

אודות החברה

אנו מספקים מעטפת מלאה ללקוחותינו בכל הקשור לנדל"ן בבודפשט: איתור נכסים, השבחה, השכרה דרך AIRBNB, השכרה לתושבים מקומיים ומכירה.

פרוייקטים לדוגמה

אנחנו ברשתות

Call Now Button